joi, 24 iulie 2008

Ziarul meu, pauza gaura dinte teapa

Aplauze rasunatoare pentru E On. Au reusit ce politicienii abia au facut fata. Diferenta e ca pe politicieni i-au costat bani grei si un pic de vanzoleala. Dupa ce ca ne lasa fara apa, fara lumina, ne ard frigiderele si calculatoare, azi E Off ne-a lasat si fara ziar. Probabil si fara cafea, dar unii pot supravietui si fara vicii.

De azi noapte si pana azi, la tipografia unde se tipareste Monitorul, nu a fost curent. Nici generator, asa ca ziar ciu-ciu sau, jurnalistic vorbind, ziarul nu a mai vazut lumin(it)a de la capatul rotativei. Politicienii au cumparat cu bratele tirajele, dar E On a reusit dintr-o lovitura sa faca economie la hartie, munca si litere.

De la mine nu ati pierdut oricum nimic, ca ce scriu eu ori se stie, ori se afla, daca nu – se inventeaza. Intrebarea e una singura, cine-si cere scuze fata de abonati si colegii de presa care vroiau sa vada ce mai prostii mai scriem noi, prostii intre ghilimele, bineinteles? Probabil ca tot monitorul, ca E Off sta prost si la capitolul cuvinte, are putine si de neinteles. E Nggg

Ramaneti luminati. Brb.

2 comentarii:

un'A'mic spunea...

chiar ma intrebam de ce nu a aparut astazi. m-am interesat pe la chioscuri, aia mi-ai zis ca e o problema cu tiparu', normal ca mi-am zis ca ati scris 'ceva' despre 'cineva' care s-a suparat :) la final, bine ca e numai atat, doamne fereste chiar putea sa fie vreo intoarcere din tipar, cum se facea odinioara si in locul articolului critic, pe pagina sa apara publicitate pentru primarie :D

Claudia Matei spunea...

Au apus vremurile "bune" =)). Acum urmeaza intunericul.