marți, 15 iulie 2008

Shot-uri de partz-uri

La sfarsit de saptamana m-am dixtrat la muntele din zona Perlei Moldovei. Gratare cu porc si pui… de porci… mancare sanatoasa si usoara, ca in vreme de canicula. Si, dupa o zi in care faci baie in soare, stingi fierbinteala cu dansuri din burice, la clubbing. Acolo am mers si eu, la Piatra, la Tequilla, loc in care veneau oameni asezati pe scaunele lor, sa bea un shot de tarie si sa topaie pe ceva melodii mixate sau remixate.

Ce se presupunea ca trebuia sa fie o seara de dansuri de societate, cu lumea buna, s-a transformat intr-o mare figureala. Clubul s-a umplut de aere, de la partzurile emanate de domnisoarele imbracate sumar si valutistii cu burta plina de la bale. Anul acesta se poarta musai pantalonasi scurti, musai albi, si mult sclipici, musai peste tot. It’s a must si mileul de pe plasma de acasa, care fie se pune in prelungirea pantalonasului, fie se ia peste sutienul lipsa. Obligatoriu, totul trebuie sa fie asortat, mai ales la domnisoare, cu lanturi cat mana mea de groasa si cruci mari cat inima mea, ca sa mai acopere… din pacate. Desi am auzit ca nu marimea conteaza.

In fine, e clar ca eu si prietenii mei am facut nota discordanta. Ca tzatza floarea ce sunt de invidioasa ca a disparut bunul gust (pardon, bunul simt), ma declar revoltata ca moda se poarta a la partzuri imbacsite, ce nu dispar nici dupa “un fara numar” de shot-uri.

PD: Dansul – omg - e clubbing cu miscari de manele… Mai rar asa spectacol, mai rar asa miros.

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: