joi, 24 iulie 2008

Orange Romania – ma pune pe hold on, eu dau turn off

Sunt client fidel al Orange Romania de vreo opt ani. Eu si parintii mei. Eu pe abonament, ei pe cartela. Pana azi, cand am realizat ca serviciile Orange nu sunt chiar roz, ci au culoarea maronie si put ingrozitor. Pe langa ziua proasta, vin sa-mi ruineze total comunicarea mbila, dar greoaie, cei de la Orange.

Reclamatie: Luni, 21 iulie, incarc constiincios cartela parintilor. Minunea a tinut ca-n povesti, chiar ma putin, pentru ca de ieri, cartela a intra, subit, in perioada de gratie. Fiind in perioada de gratie, nici nu poti suna la serviciul clienti, serviciul care e pentru tine, clientul nostru stapanul nostru. Pana aici, doar servicii gandite de minti puse tot timpul pe “on hold”.

Sun de pe nr. Meu la serviciul clienti. Intai ascult tot meniul plicticos si care nicicum nu-mi putea raspunde la intrebarea mea, pentru ca nu-ti mai fac legatura direct la consultanti. Ascult, apas pe taste, nu merge mai repede, dar am rabdare. La auzul “Buna ziua, numele meu…” am zis ca sunt pe fir si dau drumul la poveste, cea cu “luni, 21…”. Numai ca, asa cum ma si asteptam, mi se explica faptul ca am sunat gresit, ca trebuie sa sun la departamentul “prepay”… evident de pe cartela, dar care EVIDENT nu-mi mergea. Dar, Orange se gandeste la toate, mai putin la buzunarul personal, si-mi ofera si un nr. de Romtelecom, sa manance si gura lor, cu invitatia sa gasesc eu un fix de unde pot apela. As fi preferat un nr. de vodafone, mai am prieteni mai destepti. Grozav. Iau fixul, sun la fix si o iau de la capat cu meniul. Minutele trec, banii din buzunar se scurg pe fixul care repara mobilul. Dupa ce ascult de vreo cinci ori aceeasi melodie, aud iar vocea (ne)robotului: “Buna ziua, numele meu e…” Eu de colo sar repede “Luni, 21 iulie…”. Cand colo, ce sa vezi, mi se spune “Nu are cum. Cartela dvs e activa”. Dupa ce ne contrazicem, reverificam, butonam, mi se spune: “Este o defectiune la sistem, dar e ciudat ca dvs vi se spune ca sunteti in perioada de gratie. Altora li se spune ca nu au credit”. Nggg si ma pune iar pe “hold” ca sa faca ea sesizarea online si live. “In cel mai scurt timp, defectiunea va fi remediata. Eu am facut sesizare”. Ma incapatanez sa intreb “ce inseamna cel mai scurt timp”, iar raspunsul a fost “sa speram ca cei de la tehnic o vor rezolva cat se poate de repede”. Probabil ca politica este sa vorbim si sa facem cu viteza melcului, sa tragem, cu effort minim, banii de la prostii ca mine. Am vorbit 12.44 minute. De banii astia, aruncam la gunoi cartela si banii ii donam proiectului “dai un leu”.

Orange Romania imi suna deja a nesimtirea celor de la E On. Singura diferenta e ca E Off detine monopol, iar ceilalti… exista pentru ca noi, clientii, le permitem. Hai pa, ca e scumpa vorba. Decat sa comunic orange, mai bine ma duc la plimbare. Logo cu "hai pa" nu au.

Ramaneti on. Brb.

Un comentariu:

un'A'mic spunea...

chestia asta + cea cu "Ngggggg" mi-aduce aminte bancu' ala cu Bula :"ng...ng...n-gatzii mamii lor...". Nesimtirea devine obiect de curs, in curand se va invata in elementara, valoarea n-are valoare si, cum zice latinul 'verba volant...', 12.44 minute inseamna dupa planul tarifar orange niste banutzi. nu cred ca se imbogatzesc de pe urma ta, insa nu esti singura in situatia asta. de aia stau pe vodafone si astept sa ma sune prietena de 100 de minute, ca sa primesc bonusuri :)