marți, 29 iulie 2008

Un jurnalist din Roman i-a spus comunist lui tovarasu’ Basescu

Nu, nu sunt eu. Mie nu mi-ar fi trecut prin cap o astfel de “rautate”. Eu am altele, tipic tampite. Stirea cu pricina am primit-o pe mess, a fost un fel de mass, de la un coleg de presa. Intai primesc un link de pe site Realitatea si…, acum citez, “eu sunt acela portocaliu de acolo de langa Basescu cu camera in mana! oamenii aia au nevoie de ajutor orice si o consiliere macar.... stau sub copaci in timp ce vine furtuna, uitativa la stiri pe cns la ora 18.00 sau 21.00 pericolul nu este ploaia ci un fulger, transmiteti si primarului din tamaseni si sa-i ia pe oameni de sub copaci ca poate sa-i trasneasca va rooooooooog!”. Deschid site-ul pentru ca nu am inteles exact daca trebuia sa ma uit la colegul filmat sau trebuia sa sun la primarie si dau peste stirea adevarata.

Dati si voi click aici si cititi finalul, e… nemaipomenit de neauzit. Eu am fost cu base doar la roman, nu stiu cine fu jurnalistul local, dar a fost total… inedita interpelarea. Astept eventuale informatii, daca le stie cineva, pentru ca cei de la Realitatea nu au explicat si contextul comentariilor. Dupa cum au transmis ieri de pe la satul unde s-a nascut seful lor, e posibil ca jurnalistul sa fi fost militian de la Tamaseni si in loc de comunist sa-i fi spus lui base “Sa traiti bine!”

Ramaneti cu bine. Brb

2 comentarii:

Anonim spunea...

Da, numai ca am inteles ca baietii de pe la Jurnalul National au cam lovit in bara si de fapt jurnalistul nu era jurnalist si ca de fapt nu era de la Roman ci de la Tamaseni. Si ca de fapt era doar o replica la faptul ca Basescu il facuse bolsevic. Mama lui de deontologism. Am trasnsim sin satul Nicolae Balcescu comuna Buruienesti. Ne vedem cu urmatoarea relatare din centrul comunei Roman si mai apoi din Comuna Lutca.

Claudia Matei spunea...

Mda, ai dreptate, am aflat si eu azi. Si tot azi m-am uitat pe la tv, unde jurnalistii de la realitatea continua sirul tampeniilor. Nu stiu ca drumul ce leaga Roman de Targu Frumos nu e european, ci judetean, ca Tamasani e Tamaseni, ca in exprimarea televizata nu se spune "ca virgula comunicarea" si multe altle. Inclusiv, cel mai important, ca Romanul nu este evacuat. Asta era pe burtiera la Realitatea la stirile de azi de la ora 18. Se mai intampla, dar la ei se repeta.