miercuri, 30 iulie 2008

Un A pleaca, alt A vine, ambii au (avut) ceva de spus

Pleaca Dan Ailincai, vine Aldo Pellegrini. In conferinta de presa de astazi, primarul Laurentiu Leoreanu a anuntat decizia sa finala asupra purtatorului de cuvant (decizie ce coincide cu cea initiala, de la numire-ungere), prin aceea ca actualul purtator va fi inlocuit de purtatorul de cuvant al PD-L, Aldo Pellegrini, fost om de presa (chiar in aceeasi barca virgula – ca sa citez realitatea - cu mine). Tot astazi am lamurit si cum sta presa cu transparenta din Primarie sau invers, nu mai conteaza oricum cine e la celalalt capat. Se pare ca functionarii n-au mintit (unii pentru prima data in viata lor :D) si primarul le-a interzis sa dea informatii catre presa. “Informatiile din Primarie se primesc de la mine sau de la purtatorul de cuvant, care, asa cum am declarat, va fi Aldo. Dar, aceasta va avea loc dupa ce vom schimba organigrama”, am incheiat citatul. Sper ca organigrama sa nu o schimbe ca pe sosete, iar schimbarea sa nu fie de fatada, ci de... cuvinte. Multe, ca, asa cum am declarat si eu, am multe intrebari fara raspuns, iar faza cu tacerea e de aur sau si tacerea e un raspuns nu mai merge.

Aldo a “declarat” ca, pana in septembrie, este in concediu, astfel incat, dupa inundatii, Leoreanu va fi “frecat” la cap de presa ca apele malul. Pana la urma, ce-i ca val, ca valul trece, pentru ca, sa fim corecti, functionarii oricum nu spun mai mult decat e voie, altfel le tataie fundul pe scaunul de la birou.

Ramaneti de cuvant. Brb.

2 comentarii:

Alex Ciobanu spunea...

Salut!

Imi cer scuze pentru commentul off-topic. Chiar cautam de mult timp sa aflu daca exista o "comunitate" de bloggeri in Roman, si ma bucur ca te-am gasit tocmai pe tine:D. Eu sunt din Roman, dar de cativa ani, odata cu studentia am fost adoptat de iasi, izolandu-ma destul de mult de roman. Poate ma mai tii la legatura cu ce se mai intampla prin dulcele targ al romanului. O sa te citesc:)

Claudia Matei spunea...

Multumesc frumos... Nu e chiar o agentie de stiri... dar daca arde primaria, poti fi sigur ca citesti aici :D. Ne... auzim!