sâmbătă, 26 iulie 2008

Sa muncim… noi non stop, ei in weekend

Munca innobileaza omul, dar mai ales politicianul. Nu stiu ce fac distinsii in timpul saptamanii si, parca, nici nu ma mai intereseaza. Dar, cum vine finalul de saptamana, cum politicienii se strand in hora, pun o mana pe telefon, si cu cealalta se mangaie pe burta (sper) si cheama ziaristii pe la conferinte. Zilele preferate: sambata si duminica. Nu ca noi am fi vreodata liberi, dar parca duminica, dupa balci, nu vreau sa ascult baliverne despre cum se va civiliza viata mea. Iar azi, sambata, social democrati au tras si ei o conferinta de pomina, prima dupa alegeri, ca sa-i tina minte poporul. Eu ii tin minte, ca mi-au stricat concediul.

Politicienii trebuie educati. Sa convoace presa in timpul saptamanii si inainte de ora 13, sa apucam si noi sa respiram… sa scriem pe blog inainte de miez de noapte. Si da, asa cum zicea All-do, sa dea suc, apa si sa lase ziaristii sa pufaie, nu aere, tutun. Macar atat, eu cedez covrigeii… pentru pomana porcului.

Ramaneti politic(osi). Brb

Niciun comentariu: