joi, 17 iulie 2008

Steaua mea - Peony nebula

Peony nebula - steaua care straluceste de trei milioane de ori mai puternic decit Soarele. Astronomii NASA au descoperit in galaxia Calea Lactee o stea a carei lumina este echivalenta cu cea produsa de 3,2 milioane de sori. Botezata Peony nebula, steaua se afla in centrul Caii Lactee, dar este extrem de greu de observat din cauza prafului stelar care o inconjoara. (noroc ca avem google, pe google gasesti orice).

Esti frumoasa ca o stele, tu mi-ai rupt inima`n doi… toate sufletele mele bate pentru tu si noi…

Ramaneti calmi. Brb.

2 comentarii:

Unknown spunea...

What's being called the Peony Nebula star is calculated to be as bright as 3.2 million suns. That's approaching the supremacy of the brightest known star in the galaxy, Eta Carina, which blazes at 4.7 million times our sun's light output.

The newfound super-bright star also takes on the mantle of perhaps being the second-most massive star in the galaxy, starting its life at more than 1,000 times the mass of our sun. That's because stellar mass and brightness rise in tandem.

un'A'mic spunea...

m-ai ucis cu poezioara :)) am si eu una:

pe un fund de mare
patru ochi clipeste
ce sa este oare?
... este doua peste!

din vanghelizarea poetilor romani