luni, 7 iulie 2008

Nu vad rostul leului

La trei zile de la postarea indemnului umano-financiar “Dai un leu pentru o lume mai buna”, am inregistrat primul esec – un vot “nu vad rostul”. Nici gand sa ma dau batuta, ca nu vad rostul de a permite ca proiectul sa nu aiba loc din cauza unei singure persoane (sper sa nu se inmulteasca ne-rosturile).

In ultimele zile mi s-au tot cerut lamuriri - pentru ce sa dea oamenii leul? E drept, nu am raspunsul clar – pentru “asta”. Am in minte o idee, dar e a mea, iar ideea e ca proiectul nu e pentru mine. Asa ca, am analizat, reanalizat, regandit, iar fiecare din cei care imi vor da leul vor spune si pe ce anume vor sa fie cheltuit. La final tragem linie, dezbatem… nu stiu gasim formula ideala. Ieri cineva mi-a spus ca ar da leul pentru infiintarea unei biblioteci sau pentru carti… Perfect, langa ideea mea cu bancile si gratarele, mai trec ideea celui care imi da leul pentru o carte.

Unii au trecut mai departe cu intrebarile – cine va strange leul… Eu vreau sa ma opresc pana la a vedea daca proiectul este sau nu realizabil. Da, se poate face un cont…sau sa mergi din usa-n usa, nu asta e important, important este “Dai un leu pentru o lume mai buna?

Rostul proiectului este unul singur: de a face ceva pentru Roman si de a nu mai astepta de la altii sa ne tot faca. Se numeste implicare, dar e un drept, nu o obligatie. Votul tau conteaza si poate fi schimbat, pentru o lume mai buna!

Pentru o lume mai buna. Brb.

Niciun comentariu: