marți, 22 iulie 2008

Nasc fundatie, caut nas

Pana imi gasesc nasul, caut un nume pentru fundatia pe care o voi infiinta in vederea ducerii la bun final a proiectului “Dai un leu”. Am discutat cu un prieten mai avizat decat mine in domeniu, care s-a oferit sa se ocupe de… birocratie. Asadar, asa cum arata si votul din sondaj, viitorul suna mai bine printr-o fundatie. Banii se vor strange “mai legal”, un pic mai birocratic, dar nimeni nu se asteapta sa fie usor… Fundatia va avea conturi la toate bancile mari, macar, si tot aici se vor semna “protocoale” cu bancarii pentru ca strangerea leului sa fie mai facila.

Stirea de ultima ora e ca am dat peste cativa oameni mai buni decat altii (in sens financiar) care vor si pot sa dea lei mai grei, pentru ca ceea ce se va face sa nu fie un mizilic, ci un lucru mare. Cea mai buna dovada ca daca se vrea sa se faca ceva, se poate. Lucrurile se intampla, trebuie doar sa-ti doresti.

Va invit sa nasiti/nascociti un nume pentru fundatie. Ceva reprezentativ, dar nu siropos… sau poate asta e farmecul. As fi ales “pentru Roman”, insa a fost slogan psd, deci pica total…

Pentru o lume mai buna. Brb.

11 comentarii:

un'A'mic spunea...

lol, e la botu' calului, ca sa zic asa... e in semnatura ta :)

Unknown spunea...

eu zic sa ne uitam aici sa evitam viitoare conflicte sau suprapuneri :)

http://www.cdep.ro/informatii_publice/ong.chest_aprobate?par=1

cum a zis si "a" cred ca Fundatia pentru o lume mai buna e destul de ok...

un'A'mic spunea...

multumesc de sustinere, numai ca pe masura ce trece timpul cu atat imi dau seama ca imi suna al naibii de cunoscut...:(

Unknown spunea...

de... aici?
http://www.comunicatedepresa.ro/Impreuna_pentru_o_lume_mai_buna~Mjg0MTk=

sau poate... "2% schimba lumea"... zic si eu :)

Claudia Matei spunea...

Sa nu ne blocam...inainte de a incepe. Ceva cu Roman, ceva cu inima (buna), ceva cu zambet, ceva de bine... Offf, deja imi pare si mai greu. As prefera sa existe in nume: Roman... Stiu, vreau multe.

cătălinu™ spunea...

Propunere de nume: Fundatia "Noi pentru Roman"

un'A'mic spunea...

mama, de ce-a nasi o sa fie... deja ma gandesc la chef si la taierea motului :)


poate Fundatia "Spirit Romascan"?... my two cents.

Claudia Matei spunea...

Propunerile sunt f bune, iar "spirit romascan" suna chiar f bine. La final de idei, dau eu de baut, imi sunt vreo doi datori cu sticle de whisky... ca sa sfintim cum trebuie proiectul. Brb.

Anonim spunea...

Român pentru Roman?...
just as proposal...

Claudia Matei spunea...

Precizare : am eliminat sondajul legat de numele fundatiei pentru un moment, pana cand strangem mai multe variante. In timpul votului, sondajul nu poate fi modificat, asa ca voi reveni cu propunerile...

un'A'mic spunea...

:)) 'spirit romascan' suna bine, mai ales ca in titulatura exista 'zambet', 'suflet', 'inima', asa cum ziceai la inceput :))