marți, 15 iulie 2008

Am nevoie de o promovare – scrisoare pentru sef

Intr-o logica mai mult decat coerenta, am sa-i scriu sefului meu (ala oficial), o scrisoare, nu de adio (nu inca), ci plina de rugaminti, toate corecte:
"Hi Boss,

Oamenii care au mult de lucru ... fac multe greseli.
Oamenii care muncesc mai putin ... fac mai putine greseli.
Oamenii care nu muncesc ... nu fac nici o greseala.
Oamenii care nu fac nici o greseala ... sint promovati.

De aceea imi petrec marea majoritate a timpului meu trimitind emailuri si jucind jocuri la serviciu (in cazul meu, scriind tampenii pe blog)"

Argumentul final e un pic mai jos decat pretentiile mele:
http://www.adevarul.ro/articole/lupta-electorala-a-umflat-conturile-presei/356402
Pana si cei de la Adevarul recunosc asta... Cine-i nebun sa se puna cu presa?

Am nevoie de o promovare, dar ramaneti calmi, ca brb.

Niciun comentariu: