joi, 24 iulie 2008

Revenim la scrisori pentru fitze

Astazi am discutat cu aleasa locala, Afetelor. Cea de ieri, cu fitzele. A ramas cu ele, dar prin comunicare, cea care asigura cheia succesului, am relationat mai bine, adica nu ne-am scos ochii. Nu cred ca a inteles ce am vrut sa spun, dar e clar: politicienii sufera de paranoia. Tot astazi, am vorbit si cu taximetristul Pahome, cel care visase cu gura colegilor un articol nescris si neesential. Culmea, promite ceva, nu se tine de cuvant, cum era si de asteptat, iar pe deasupra cere un ziar de ieri sa se convinga cu proprii ochi, orbiti cu usurinta si astupati de gura lumii, ca nu am scris ceva.

De fitze mai sufera si cativa angajati din Primarie si insusi primarul. Asa cum era de asteptat, cu diplomatie, leo spune ca totul e transparent, la vedere, dar sa fie instiintat. De bun simt, oarecum, atat timp cat permite accesul la informatii. Sub umbrela portocalie, unii functionari pe care presa nu i-a frecat zilnic, spun ca, de fapt, nu au voie sa deschida gura, parca nici ochii. Am sa aflu cine minte. Am sa scriu tot pe blog, pentru ca, deocamdata, si unii si altii inca mai ingana cate ceva. Cand se va inchide usa, deschid eu larg… blogul.

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: