miercuri, 2 iulie 2008

Barbierul din Primarie

Acum multi ani, am auzit legende conform carora oameni importanti ai urbei musatine s-au batut in noroi, pile, limbi sau cunostinte (la sosete nu cred ca s-a ajuns) pentru a obtine functia-postul de “purtator de cuvant” in Primaria Roman. Tind sa cred ca aceasta functie e importanta din moment ce unii vor sa stie cine/cum/cand… si altii mai vor chiar in ea sa sara. Sar si io cu o parere, doar e a mea si azi e de vanzare.

Zvonacii din timpurile actuale vorbesc ca noul purtator de cuvant ar fi chiar cineva din presa, din presa romascana, un redactor dornic sa detina puterea, sa le stie pe toate si, mai frumos, sa plateasca polite jurnalistilor nasoli (cu nasul mare si pe sus). Altii vorbesc despre o schimbare inexistenta in peisaj, pe principiu ca scoala de purtator de cuvant nu exista, dar faptul de a (ras)cumpara un om deja pregatit e business garantat.

Fara doar si poate, parerea mea este ca viata unui purtator de cuvant platit din banul meu si al tau si al lui este ingrata. Te freaca ziaristii, te freaca ai tai colegi si te mai freaca si sefu. Un intermediar pe o piata nesigura, unde fiecare are alt interes, iar satisfactiile vin doar din posibilitatea, mai mult teoretica decat realista, sa stii tot ce se-nvarte in jur. Cineva mi-a completat azi peisajul sumbru al jobului cu o alta posibilitatea, de data aceasta garantata: de a aparea pe forum-urile ziarelor, cu lucruri interesante, pe care nu le stii, pentru ca nu exista, sau nu vroiai sa se stie, ca nu fac bine la imaginea care este. Mda, grea decizie… aproape imposibila…

E greu in ziua de azi sa ai tu personal mainile si batistuta curate, dar mai ales sa faci ca gura primarului sa nu miroasa a usturoi, iar parul valvoi sa nu-i intunece vederea. La final, oameni suntem si toti cantam: “Aseara ti-am luat basma… curata, azi eu te vad fara ea…”.

NB: Eu ma vreau PR, dar nu la stat, ci la o firma, eventual companie, locala deocamdata. Pe un salariu peste cel de la stat, cu atributii clare si… cu jumatate de norma, ca ceea ce fac acum chiar imi place. Se ofera cineva?

Ramaneti calmi. Brb.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Omar Khayam wrote:
"Cel care are pâine de astăzi până mâine
Şi-un strop de apă rece în ciobul său frumos,
De ce-ar sluji pe-un altul ce-i este mai prejos?
De ce să fie sclavul unui egal cu sine?"
;)
Omarul anonym

Anonim spunea...

Ia de acilea
http://www2.fisierul.net/download.php?file=943042
Dak iti place Omar