vineri, 25 iulie 2008

In top (all), cu all-do si A mic, dar in crestere

Am fost la Top All. Moderator Neamtzu, un A mic. Invitati: io si Aldo Pellegrini, actual purtator de cuvant al PD-L, viitor… vom vedea. Trebuia sa vina si Lucia Crainicu, de la ZdR, dar… n-a mai nimerit. Am vorbit eu cu baietii, zgandarind usor prin mizeria din presa. Un fel de sueta, dar care, in opinia mea, a mai deslusit in itzele atat de incurcate ale meseriei de ziarist. Ne-am spus lucrurilor pe sleau, noi intre noi, am vorbit despre stirea seaca “Ana are mere” si despre stirea din campania electorala "Ana vinde mere otravite copiilor muncitorilor din fabrici si uzine". Sunt multumita ca, desi in timpul emisiunii ajunsesem sa fiu singura jurnalista, ceilalti s-au dezis de intitulatura, am cazut… nu pe jos, ci de acord ca presa, din pacate, ofera autoritate si flexibilitate limbii de lemn a politicienilor. Noi nu prea putem fara ei, pentru ca, vrem nu vrem, stau cu noi si in masa si in pat (a se citi – ei ne decid nivelul de viata), iar ei au nevoie de noi pentru ca, prin pixul nostru, sa transmita ei minciuna. Noi suntem un fel de prelungire a nasului baronilor, un soi de purtatori de cuvant in masa a policitienilor.

Interesant a fost ca am putut dovedi, in fata ecranelor, ca exista o simbioza politic-jurnalistic si ca purtatorii de cuvant sunt o specie in crestere, ca si jurnalistii. Oameni ce comunica... oameni ce au, pana la urma, acelasi scop, nu neaparat acelasi interes. Vorba garanteaza succesurile, si pentru noi, si pentru ei, dar mai ales pentru politicieni.

Ramaneti all calmi. Brb.

2 comentarii:

un'A'mic spunea...

sar'manaaaaaaa, atat pentru colaborare, cat si pentru informare. Am fost destul de acid cat sa multumesc si Primarelui pentru ne-informare. Asta arata ca esti ma buna ca el :)

Claudia Matei spunea...

sufleteste vorbind... Totul de la varsta ni se trage, sau mi se... sau misa.... Da vina pe centralista :P