joi, 24 iulie 2008

O zi proasta

Azi noapte, mi-a tunat si fulgerat… de la ploaie. Azi dimineata mi-a tunat si fulgerat din cauza baltoacei lasata de ploaie si de geigherele infundate, balta-lac care mi-a ajuns pana la bloc. Mi-au tunat nervii din cauza vecinului care i-a blocat taticului masina si din cauza internetului… lipsa.

Pe timp de ploaie, in Roman se face economie la curent. Iluminatul public s-a stins azi noapte, pentru ca oricum fulgerele luminau suficient, atat strazile, cat si camaruta mea. Pe timp de zi, internetul pica si cablul se blocheaza, fiind intimidate de tunetele si picaturile de ploaie. Echipamentele de net/cablu/telefonie cad pe capete, ca stropii de ploaie, si se repara la fel de greu ca si operatiile pe cord. Totul se duce la dracu. Pentru ca traim in era comunicarii si fara telefon, cablu si internet, ni se pare ca nu comunicam. Peste toate, se asterne imaginea… bacoviana.

Nu-mi place tehnlogia mileniului, cea care tine de E On, ca dintii de gingii. Totul pare sa tina de curent, pana si apa, cea de toate zilele. Cand E On trece pe Off, am o zi proasta.

Ramaneti calmi.Brb.

2 comentarii:

un'A'mic spunea...

pai e foarte simplu, draga moshului. e-one un mare bagator in seama, care are ca singura ocupatie printarea facturilor si incasarea banilor. ca nu vad sa faca si altceva. as propune un boicot, insa nu prea exista altii la care sa apelezi pentru furnizarea serviciilor. netu' cade ca ploua si fibra optica face ea ceva si nu mai poate duce pachetele de informatie, tv-u' cade ca in parabolicele super-firmelor care ofera kkturi ca taraf tv si 0tv se umplu de apa (meteorica, of course), telefonu' fix nu stiu sa cada, dar la un moment dat va face front comun cu fratii din celelate domenii iar telefonul mobil.. cade. daca ai bafta, poti sa-l mai si gasesti :)

shawnmorgan spunea...

easy... din cate stiu, (th)e.one a cam externalizat serviciul de mentenanta si in zona asta pitoreasca mai e o echipa redusa care cu greu face fata problemelor lasate de "fostii" (ca sintagma)

din cate stiu eu, lucrurile nu or sa se indrepte pana nu se modernizeaza o gramada de lucruri... but hey, vestea buna e ca nu sunt interesati de asa ceva.

e ca si cum ai avea un pacient deschis pe masa de operatie si tu flirtezi la cafea cu asistenta...