duminică, 27 iulie 2008

Din categoria incredibil de politic(os): Si-a dat demisia pe blog

Nu stiu ce e mai incredibil, internetul sau politicianul. Cautand astazi blogul ex sefei mele (spun unii ca si ea are, are cu ce), dau peste blogul unui politician. Dupa blogul lui carpusor (care nu mai e actualizat si pe care acush il iau ca numar de vizitatori :P), vroia si pinalti (gheorghestefan.ro nu merge, alta adresa nu stiu), iar acum vrea si leoreanu (de fapt, el cica are, dar nu e inca activ… nici pasiv, sper sa nu fie)…

In cautarile mele continue, am dat peste blogul sefului nemtean de la PIN, unul Adrian Chifu, care a vrut, dar nu mai poate. Nimic deosebit, daca postul proaspat afisat nu era despre demisia sa si a intregii filiale. Din ce am citit… am inteles ca si-a dat demisia pe blog si cred ca si de pe blog, ca blogul are legatura directa cu functia. Probabil a iesit mai ieftin cu demisia lansata on net, decat sa faca o conferinta, unde ziaristii cica cer… agende, pixuri, covrigei si suculet. In plus, sa fim corecti, PrIN prisma faptului ca viteza internetului e in kilo…, eu am gasit stirea… kilorepede (la o zi dupa postare). Ori sunt eu un bun ziarist, ori metoda chiar a functionat. Stiu, se cheama norocul prostului, dar nu-mi place s-o recunosc. Cine nu crede, sa dea click.

Ramaneti politic(osi). Brb.

2 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

http://www.evenimentul.ro/articol/adrian-chifu-il-sustine-pe-vasile-endrea.html