marți, 8 iulie 2008

Iti dai camasa de pe tine?

As da regatul meu pentru o lume mai buna. Nu am regat, dar lumea poate fi mai buna. E vremea proiectelor, nu europene, ci uman(itare). In acest sfarsit de saptamana, in Roman va avea loc o colecta de haine pentru tinerii defavorizati. Un gest facut de un partid portocaliu, insa intentia conteaza si nu cred ca vreun politician sau chiar primarul le va fura pentru a le vinde pe piata neagra. Cred, in schimb, ca sunt multi tineri care nu au cu ce merge la scoala, cu ce dormi noaptea sau cu ce haine sa mearga pe strada. E un gest care se face nu din mila, ci din respect pentru cei mai putin norocosi, dar care nu se dau batuti. Eu am o gramada de daruit, si din inima si din lipsa de spatiu, asa ca eu voi dona regatul meu pentru cei carora perechea de pantaloni si tricoul le-au devenit aproape piele.

Proiectul “Dai un leu pentru o lume mai buna” merge mai departe, cu sau fara votul celor sase negativisti de pana acum. Salariul meu exagerat de mare poate suplini cateva voturi suspect de pesimiste. Am incredere in cei care au incredere intr-un viitor mai bun, in viitorul nostru.

Pentru o lume mai buna. Brb.

Niciun comentariu: