sâmbătă, 5 iulie 2008

Da-i peste picioare!

La romtv nu fu nimic interesant, decat picioarele mele si ale deputatului, care se balanganeau, separat, plictisite si care erau filmate in direct de colegii, probabil la fel de plictisiti. In plus, mi s-a spus ca am zambit nepermis de mult, ceea ce nu se face. Mda, probabil ca invitatia mea la zambit nu trebuie acceptata tot timpul. In meserie trebuie sa fim seriosi, chiar daca politica ne face sa zambim. Invitatul a fost ok, moderatorii au fost mai putin ok, pentru ca am vorbit unii peste altii, si ne-am auzit numai noi. Asta e, din greseli invatam.

PS: La intalnirea din fata sticlei am vrut sa intreb un singur lucru: De ce deputatul se recomanda ca "Dorin" si nu ca "Dorinel", asa cum ii este numele in buletin? Nu am apucat sa intreb, nici macar nu am apucat dracul de picior. E o curiozitate mai mult personala... Am ratat-o acum, dar ocazii vor mai fi.

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: