marți, 22 iulie 2008

Sa agatam, cu cearsaful

Pe vremea mea, fetele tinere, de maritat sau nu, papushele din ziua de azi, erau agatate de feti frumosi cu metode clasice. Mergeai la discoteca din sat, dadeai o bere dj-ului, acesta punea la boxa un blues, invitai fata frumos la dans, iar peste trei luni tot satul mergea la nunta.

Acum, pe vremea emo, pitzi si cocalari, nu mai merg schemele de altadata. Se inventeaza replici noi: “Mi-am pierdut ursuletul, vrei sa te culci tu cu mine” si despartiri pe ritm de manele: “You are totul pentru mine And i want sa ne iubim Dar it`s difficult vezi bine Caci we nu ne potrivim…”. La club e usor de agatat, dar nu e cu invitat la dans si cerut prietenii. Fata pitzi se arata mult dispusa si despuiata, iar baietzii se transforma in ursuleti, o iau de mana si … dupa jumatate de ora se intorc. Noaptea nu se incheie decat dimineata (deep). Cati ursuleti incap intr-o noapte? Grea matematica, grea cu iubirea.

Daca la club totul sta in goliciune, pe plaja, totul sta in cearsaf. Nu in adancimea lasata in nisip, nici la imprimeul cu SpiderMan, ci la pozitii. Pe o plaja mai goala (oriunde mai putin in Mamaia cea fitzoasa), pe litoralul romanesc, cocalarii asteapta prada. Ea se stabileste in functie de numarul de cocalari si numarul de papushele, astfel incat la impartit, dar mai ales la inmultit, sa nu dea cu rest. Odata ce se pune ochiul, se aseaza si cearsaful, nu la limita bunului simt, ci colt in colt. De aici si la intrebarile: “papushe, e uda apa?”, “pisi, ce prosopel de rapidista ai!” si “iubire, n-ai un foc, inafara de cel de la inima?” nu lipseste decat un fir de nisip. Insistenta unora e moartea altora sau… daca prada e flamanda si ea… insistenta este dragoste. Pura. Se intinde cat luciul de apa, fierbe ca nisipul si arde ca soarele. “O iubire de-o vara” sau “Libera la mare” - asta caracterizeaza generatia din ziua de azi. Eu ma dezic. Simt ca nu ma incadrez pe cearsaf.

PS: Ultima metoda de agatat, de data aceasta eu pe ei, cica ar fi sa te scoti la licitatie, pe net. Sau… cel mai comod, stai acasa si astepti… fat frumos suna sigur la sonerie sau, mai nou, da un sms pe telefon. Comunicarea e cheia, iar cearsaful este doar un detaliu.

Ramaneti calmi. Brb.

3 comentarii:

S3pultura spunea...

Presupun ca ai fost la mare de curand :).Cu exceptia detaliilor prezentate de tine ,de abia astept sa plec si eu la mare

un'A'mic spunea...

Claudio... marfa postari. E ceva vreme de cand dau cu okiu' pe pagina asta. Metodele de agatzat cu ursuletzu' chiar dau roade? Ca am sa incerc si eu....

Claudia Matei spunea...

Mda, ce sa zic... absurda... metoda de agatat. Dar asta e lumea in care traim. In ceea ce priveste "ursuletzul" nu pot sti daca da roade, eu nu dorm nici cu ursi, nici cu lei...(sirul ar putea continua), prefer fiinte umane, ceva de genul... taurilor, dar fara coarne. Incercarea moarte n-are, asa ca daca functioneaza, o trecem ca victorie a generatiei de pe urma careia voi primi eu pensia...