joi, 24 iulie 2008

Brb la TopAll TV

Azi ma intorc la TopAll TV, doar pentru o ora. Doar pentru o emisiune. Eu cu Al-do-re-mi si cu Neam-tzu sau Ne-am tzu, ca intre doi nu vine ploi. Nu stiu daca mai vine cineva, dar de discutat vom bate campii cu obiectivitate despre libertatea presei. Huoooo. Despre ceva inexistent se poate vorbi la infinit, asa ca… sa mai imi dati un sms, sa nu adorm pe acolo. Eu sunt libera doar la mare, obiectiva doar in pat, iar presa fac pe apucatelea.

Pentru curiosi, e link pe blog cu tv-ul si, pe vremea mea, puteai sa vezi live emisiunile. In caz de nu link, nu curiozitate, oricum totul e public si maine apare pe blog.

Ramaneti (a)live. Brb.

4 comentarii:

un'A'mic spunea...

'nu stiu daca mai vine cineva' ... corect este : 'nu stiu daca se va uita cineva' :)

un'A'mic spunea...

ooops, am uitat. A treia persoana va fi Lucia Crainicu.

Claudia Matei spunea...

Suna amenintator :P

Anonim spunea...

Cred ca e prea mult. Trei televiziuni...din care una e cea mai veche...CNS. Nu stiu cat va rezista, dar sigur dupa ce Leoreanu va lua sau nu al doilea mandat se va desfiinta. Interesele sunt altele. Cine o sa se uite la topall? Probabil familiile lor si PDL-ul. BRB