sâmbătă, 26 iulie 2008

C U R atenia electorala

Vineri, un director, de data aceasta de la o firma de salubritate, imi vinde o noua iluzie. Imi povesteste cum campania de curatenie lansata de societate, ca si exemplu bun dat romascanilor, s-a extins pana in luna iulie. Firma a facut curat la platforme nu o luna, cum trebuia, ci trei luni, pe cheltuiala sa. Coincidenta, campania a incetat cand a aparut primarul Leoreanu. Dar na, eu nu-s asa proasta si ma prind… ca sacul de gunoi. Directorul zice: “a venit intai pastele catolicilor, apoi pastele ortodocsilor si, apoi, mai era curatenia de primavara, iar noi ne-am ocupat sa lasam curat 4 luni in cadrul campaniei o (singura) luna verde”. Coincidenta zic, pentru ca, de fapt, odata ce au trecut pastii, au venit caii, cu calareti noi. Si, acum, curatenia e pe bani. Nimic nefiresc, chiar de bun simt, chiar din asta traiesc societatile, din banii luati de la locatari. O luna, doua sau noua pe an. Daca nu mi-ar fi vandut prostia cu “campania prelungita din cauza pastelui”, parol ca nu scriam acest gunoi.

Un comentariu:

un'A'mic spunea...

urasc lunile care dureaza jumate' de an. inseamna ca vom fi platiti adata la sase luni, cu salarul aferent unei singure luni... that sux!