miercuri, 9 iulie 2008

Leul din pusculita nu e de la Zoo

Mi s-a propus, intr-o forma mai mult comerciala si mai putin dezinteresata, sa-mi vand, gratis bineinteles, proiectul cu “datul leului”.Argumentele folosite in “mituirea” mea au fost legate de faptul ca de una singura nu voi reusi, ca am nevoie de personalitati care sa-mi “gireze” proiectul, ca… multe si nevrute.

In fiecare zi, mai primesc macar un vot “da”, mai primesc, ce-i drept – fara doar si poate, si cate un refuz, dar, ca la alegeri, votul majoritatii conteaza. Am 23 de da, e un inceput, si mai sunt 11 zile pana la final. Daca ajung macar la 50 de da, e un succes. Un succes virtual, dar indubitabil, in conditiile in care proiectul exista acum doar pe blog.

Nu vand leul, il donez, pentru o lume mai buna. Sunt lucruri care nu se pot vinde/cumpara, iar eu nu-mi vand increderea in oameni. Pot renunta la ea probabil, dar in niciun caz din motive financiare.

PS: Pentru a avea o idee corecta, alta cu exceptia celei ce-mi apartine si care este clar imperfecta, va invit, respectuos, pe cei care refuzati sa dati leul, sa si argumentati. Poate imi lipseste mie ceva, altceva decat o doaga sau viata personala.

Pentru o lume mai buna. Brb.

Niciun comentariu: