vineri, 4 iulie 2008

Asfalt prost de dai prin gropi

Drumul meu spre serviciu si de la serviciu trece prin fata Politiei. Ditamai institutia militarizata, puternica, informatizata si protejata. Ce mai colo-ncoace, cea mai tare din parcare. Politia are de toate: gardulet frumos, floricele ingrijite, buturugi de ornament… Frumos si civilizat, nimic de zis. Politistii si-au tras chiar si zebra - din poarta casei pana in parcare, la masina cu nino nino si girofar (ca pana acum vreun an dadeau amenzi o suta de metri mai sus, in timp ce ei traversau strada neregulamentar). Dupa cum vedeti, toate au fost rezolvate, mai putin problema mea.

Ce le lipseste politistilor? O bucata de asfalt – pentru care-mi rup eu pingelele, zi de zi. Chiar de doua ori pe zi. Fostii guvernatori locali au pus asfalt numai de la deal pana la intrarea in institutie. Mai jos cu un pas, te inghite groapa pana cand ajungi la primul gospodar care si-a “daluit” sau batatorit bucata de pamant. Bun, politistii nu merita mai mult, dar bietul contribuabil, ce face naveta zilnic prin groapa “marianelor”,… n-are si el drepturi, nevoi… Sa-mi faca si mie cineva “catarul”, macar pana imi iau masina. Atunci sa vezi sirul lung de reclamatii.

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: