marți, 3 iunie 2008

Mergi la tv, primesti shortz PD-L

Luni, cand imi era somn de muream, m-a sunat doamna presei romascane sa ma invite “live” la RomTv, la o emisiune de analiza despre campanie. Departe de mine gandul ca as fi vreun analist politic sau ca parerea mea ar conta pentru cineva, insa am acceptat, poate poate reusesc sa spun si io ceva inteligent, sub presiune. Nu mi-a reusit, mai ales ca toata emisiunea am vrut sa vorbesc numai eu si nici macar gazda nu m-a putut egala. Am spus ce aveam pe suflet, mai mult personal, decat profesional, si m-au trecut apele de cald in studioul unde reflectoarele arunca spre oameni flacari de mii de grade. Mi s-a spus, la final, ca sint dezvinvolta. Eu mi-as fi dorit sa fiu macar simpatica, ca uda am fost clar.

Concluzia a venit abia azi. Cei de la PD-L mi-au trimis la redactie o plasuta cu un tricou si un sortz PD-L, mai ales ca ma plansesem in direct, ca un jurnalist tonomat, deontolog si mercenar, ca mi-au furat shortzul din punga cu materiale electorale. (vezi Partidele bat… de trei ori la usa). Mai tarziu un pic, PD-Leo m-a felicitat, spunindu-mi ca, desi nu s-a uitat la emisiune, i s-a spus ca am fost obiectiva, corecta, echidistanta. Extraordinar! Nici eu nu cred asta si eu chiar am fost acolo.

Concluzia: jurnalistii trebuie sa fie cumparati, astfel incat propun sa-mi deschid o piata, un butic, un chiosc, pe “persoana fizica”, unde sa ma vand si sa-mi vand prietenii. Mai tarziu, o sa-mi fac site de vanzari si pe cei mai buni ii scot la licitatie. Totusi, ca-n banc, sper sa nu fie partide care sa-mi mai dea iar ceva pentru a-i lua inapoi pe jurnalistii expirati, ca sa nu spun stricati.

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: