miercuri, 25 iunie 2008

Oficial, sunt jurnalist

Oficial, de azi, sunt jurnalist cu acte-n regula. M-am maritat acum opt ani cu acesta profesie, de ziarist, dar abia cum, dupa trei ani de la finalizarea teoriei, mi-am luat si diploma. Asadar, cu certificatul in mana, ma pot apuca sa fac “pui” de jurnalist care sunt.

Numai ca, ce nu am stiut e ca, odata cu diploma, iti da si foaia matricola. Mare mandrie, ca doar sunt o fata de nota zece, cu o exceptie in fiecare semestru. Nu am avut vreun “scaunel”, dar mi-am tras inceputuri de 69 si jumatati de zece. Cate unul pe semestru, ca sa fac eu iar nota discordanta. Interesant e ca notele astea, deloc rusinoase, au fost la materii foarte interesante in ziua de azi: “Probleme actuale ale Romaniei”, “Doctrine politice” si “Psihologie sociala” (profesorul de la ultima materie “cenusie” nici nu mi-l aduc aminte). Asta e un semn ca nu-mi plac problemele, ca nu inteleg politica si ca iubesc sa fiu sociala, dar nu si logica.

La etica si deontologie, am avut noua, ca sa elimin orice dubiu asupra obiectivtatii, echidistantei si profesonalismului meu. Am zis iar o minciuna, dar nevinovata, ca nota noua chiar am luat-o si chiar pe bune.

Peste cateva zile, o sa am acte si de PR. Asta nu stiu la ce-mi va folosi, dar sigur e bun la ceva si in niciun caz pentru functia de purtator de cuvant, atat de ravnita de unii, atat de blamata de altii. Eu sunt la mijloc. Ravnesc sa blamez un purtator de cuvant. Oficial imi merge bine.

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: