joi, 19 iunie 2008

Sondaj: haina face pe om?

Nu m-am tinut chiar in totalitate de cuvant, cu postatul unui sondaj (am zis ca-l tot pun de vreo doua saptamani, dar niciodata nu-i prea tarziu). Scuza: mi-a lipsit inspiratia. Azi noapte, mi-a revenit. Asadar: haina face pe om? Eu am votat prima si am spus "da". Am o teorie intreaga asupra votului meu... Va provoc sa ma contraziceti sau sa fiti de partea lui "da". La final, poate vom dezbate impreuna, daca va face placere.


Ramaneti calmi. Brb.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Eu am pus nu, ca sa stii :)
Daca m-ai intreba de prima impresie, atunci as fi si eu da

Claudia Matei spunea...

O sa fie sondaj si cu prima impresie, la care eu am sa spun "nu" (merg pe prezumtia de zi nefericita la unii), si te astept la final, la dezbatere. Mi-as dori mult sa fie ca tine, adica sa NU conteze haina.

Unknown spunea...

asta e opinia mea, acum daca se aplica la majoritate sau nu (worldwide) nu situ, oricum Romania e fucked up asa ca... carpe diem si fuck'em daca nu vor sa te cunoasca ;) - scuzati limbajul, dar asta imi e opinia :-P