marți, 3 iunie 2008

Din alegeri adunate

Ziua de duminica, 1 iunie. De ziua mea, aproape am dormit in Primarie, nu pentru ca m-as fi mutat acolo sau ma daduse mama afara din casa (desi as merita asta, fie vorba intre noi), ci pentru ca am vrut sa fiu acolo, sa vad io, sa numar io, sa stiu io cine si de ce.

Nu ma princep la politica, nu am inteles-o, insa sunt sigura ca, in toata aceasta perioada, am invatat multe. Tot ce mai trebuie sa fac este sa pun cap la cap ceea ce am vazut, auzit, mirosit, pipait (teoretic vorbind) si sa gasesc propria mea definitie. Ce am strans pana acum ma duc cu gandul ca in politica, la fel ca si in viata, nimeni nu iese din joc virgin. Politica le-o trage la toti. Unii au tras-o, altora le-a fost trasa si… unora urmeaza sa le fie trasa. Este clar, hai sa aprindem lumina. E nevoie de o reorganizare, unii sint de-a dreptul activi, iar altora le place statul.

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: