marți, 17 iunie 2008

Impresii.... la rece

Gata cu alesul, acum asteptam culesul. Ca dupa orice razboi, se trage linie. Mortii cu vii si despre morti numai de bine este doar o sintagma.

La final, imi exprim si eu parerile, ca oameni suntem:

  1. Imi pare rau ca Mihail Florea nu e consilier local. Sunt macar cinci “bucati” vechi si proaspete care nu au ce cauta acolo. Sunt la furat, in sensul figurat sper. Sa speram ca nu fug si cu cercul… in flacari, ca sa nu fim chiar ca la circ.
  2. Mi se pare o prostie ca romascanii de rand s-au bucurat ca a picat Carpusor sau ca a iesit Leoreanu. E o imbecilitate. Sa ne bucuram atunci cand se va naste politicianul care sa aduca ceva bun in oras, schimbat sau continuat. Sa te bucuri cand timp de patru ani te doare-n cot e ai.
  3. La fel de aiurea este cu politica - partidului. Ieri, mai multi membri PSD au dezertat cand au simtit ca sefu’ lor pica. Unii nici nu i-au oferit, macar de complezenta, vreo sansa. Cel mai tare mi s-a parut ca unii vorbeau de rezultate, dar nu cele de la alegeri, ci cele de la meci. Asta e de scris in analele istoriei. Sa te uiti la meci, cand omul tau si partidul tau pica din cer cu picioarele in tarana. Nu-i plang de mila lui Carpusor, nu a fost necajit si nici nu va fi niciodata, asa ca… tot raul inspre bine. Imi pare rau ca, dupa atat timp, fostii mei nu au inteles ca nu poti spune, nicand si nicicum, ca a fi interlop e mai bine decat sa fii pesedist. A fi interlop e nasol, e penal. Si a fi pesedist e nasol, ca esti inconjurat tot timpul, dar, de fapt, esti singur, dar macar nu esti penal, cel mult penibil. Dar asa e in politica.
  4. De PD-L - numai de bine, ca suntem la mana lor... :D Nu am fost acolo, dar meritau sa sarbatoreasca, doar, pina la urma, e o victorie personala. Au castigat. De-acum, la treaba!
  5. De PNL - nu-mi vine sa cred cum unii membri s-au dus sa sarbatoreasca, cand ei, de fapt, pe cont propriu nu au contat. S-au adunat repede langa noul sef, poate poate va conta. Si, probabil, ca asa e. Va conta.

Linie am tras si la tv, cand am stat o ora si juma duminica noapte in studioul de la Romtv. Au intrat in direct vreo 50 de romascani, dornici sa-si exprime parerea. Unii l-au criticat pertinent pe fostul, altii l-au preaslavit, desi nu era cazul - a pierdut la diferenta foarte mare, deci lumea nu l-a mai vrut. Ma bucur ca au fost cativa romascani destepti, care au votat schimbarea (dar nu aici e desteptaciunea), dar au cerut ca actualii sa-si faca treaba pentru oras. Asta e reactia fireasca. Gresit este ca unii au sunat acolo si i-au injurat pe oamenii din tv. Am mai auzit, dar nu ma asteptam. Nu ma asteptam ca un romascan, care a trecut intentionat pe acolo, a turnat o sticla cu urina pe mocheta din redactie. E aiurea. Suntem un popor de cretini!

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: