marți, 10 iunie 2008

Hai baietii, hai minorii

Nu m-am uitat la meci. Avem o treaba mult mai interesanta de facut. Am baut vin, de Chile. Bauta...pana la moarte... pana la moarte. Revenind, am recuperat meciul in emisiunea de dimineata, cand Vasea si Max mi-au tras o cantare. Mostra (sau monstra) din cantarea lor, un pic mai jos (pacat ca nu am si imagini de la fata locului, asa da spectacol):



meci romania franta
Asculta mai multe audio Divertisment »

NB: Nu am sa o uit niciodata pe rroma Maria, o stiti, cea cu ghicitul, care, la un meci al echipei Laminorul, striga: "Hai baietii, hai minorii !!!". Asta intelesese ea. Ce am inteles eu: ca a jucat Romania cu Franta si ca in Franta gasesti cei mai buni amanti si sigur nu li se trage de la football. Hai Romania, hai baietii !

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: