vineri, 20 iunie 2008

Am atins apogeul

Ieri, am atins… apogeul. Conform statisticilor oferite de “google analytics”, ieri, 19 iunie, am atins 1.014 de vizite, mi-au fost vizualizate 1.716 de pagini si, recordul, am avut 75 de vizitatori (cel mai mult inregistrasem 57 de vizitatori). Cum lauda de sine nu aduce-a bine, va multumesc celor care ma cititi si va inteleg pe cei care nu ma cititi. Pe cei care ma si apreciati, va iubesc un pic (nu mi se pare nimic “anormal” sa va iubesc pe toti acestia, pentru ca banuiesc ca nu sunteti multi si ne descurcam noi cumva).

PS: Inca mai astept sa bat blogul fostului primar - la ora asta, ii vazusera “profilul” 1.078 de vizitatori :D. Si el nu mai posteaza, asa ca am sa alerg singura in cursa, ca sa ies garantat, din primul tur, pe primul loc.

Dupa ce am atins apogeul, vreau sa ating… cerul. Sky is the limit. Ramaneti alaturi de mine, dar calmi. Brb impreuna.

Niciun comentariu: