joi, 5 iunie 2008

Final de sondaj

De ocupata ce am fost cu altele si cu altii, am uitat sa va spun ca sondajul meu despre pasiunea mea – presa (de gatit nu m-am apucat) – s-a incheiat. Eu am pierdut, ca lucrez la un ziar degeaba. Am spus asta, am recunoscut-o de mai multe ori, ceea ce dovedeste ca mai am si eu din cand in cand dreptate. Ziarul de Roman ramane cu mult deasupra Monitorului si asta deoarece exista o politica mai coerenta, iar ziarul e chiar al Romanului. In timp ce, Monitorul, e ziarul tuturor, dar mai ales al celor de la Piatra. Si cum Piatra nu e Romanul si nici nu o sa fie, Monitorul nu e Ziarul.

Next: sondaj despre relatii. Dar abia maine, nu stiu intrebarea. O coc la noapte, desi am zis ca nu gatesc nimic.

Ramaneti calmi. Brb.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pai ar fi culmea sa fi intrat astia de la Ziarul si sa voteze Monitorul. Let's get real! Bine, pana la urma, cu-i pasa?

Claudia Matei spunea...

Niste invidiosi astia de la ziar :P. I-am laudat degeaba :D.