luni, 30 iunie 2008

Mi-au tras-o, oficial si municipal... vorbind

Mestere, asa nu se mai poate! Recunosc ca sunt aroganta (putin zis, zic unii), ca nu-mi ajungi la nas nici cu prajina de sarituri la capra, dar refuz - “temeinic si argumentat” - sa ma consider o “persoana publica”. Cu toate acestea, in ultimele luni (patru luni, trei saptamani si doua zile, mai egzact), am bagat de seama – desi m-am protejat cu ultimele aparitii in materie de fashion - ca mor unii de grija mea. De la bietii interlopi, care imi strica serile dansante, la liberalii care mi-i trimit la masa pe baietasii cu pusca (si cureaua lata) la brau, la colegii de presa care-mi dau poza mare pe la ziar (ca sa suplineasca lipsa de “material”), iar mai nou - la angajatii din Primarie. Nu mica imi fu mirarea ca mi-am zarit, pe site-ul Primariei Roman, la “rubrica” nou nouta – foto – figura mea larg razanda (nu ca as fi avut motive sa fiu altfel decat zambitoare) la o sedinta de CL. Singurul lucru real din poza este ca despre politicieni nu poti decat sa razi, la momentul actual si in general.


Revenind la tema fotografica, am o poza mai sugestiva, usor cenzurata, ce poate fi inlocuita si pusa la loc de cinste in locul figurii mele deloc reprezentative de pe site – nici pentru Primarie, nici pentru CL, cu atat mai putin pentru politicieni.

SOS: Domnilor functionari, cenzurati poza, nu de alta, dar apar pe “pitzipoanca” cu un comentariu de genul – sora geamana, dar proaspat barberita a lui Gadea, Stan (nu patitu’, ci valentin, de la antene) si Cristoiu -, si atunci ne stricam… la burta. "Multumesc" din suflet - pe aceasta cale virtuala - prietenului meu, care la nevoie se cunoaste, pentru inimioara ce-mi ingradeste, discret, zambetul. Ceea ce va doresc si voua!

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: