marți, 24 iunie 2008

Ileana co-sanziana

Azi noapte am uitat sa tin la traditie, nu aia de a ma spala pe dinti sau de a ma cula in patul meu, ci la traditia de Sanziene. Nu am impletit coronita si nici nu am aruncat-o peste casa. Singurele flori din jurul meu sunt “curul gainii” si “traista ciobanului”, iar a le impleti pe-astea doua inseamna deja perversiune, iar daca le-as arunca as risca sa ajung la sado-maso. Plus, casa nu am, ca stau la bloc, la etaj intermediar, iar peste vile nu am puterea sa arunc nici macar o vraja-vrajeala.

Am auzit ca daca nu respecti traditia, te transformi in iele (nu stiu singuralul, dar sigur nu are legatura cu yala de la broasca raioasa), iar eu deja sunt o tzatza catza, marlanca si usor nesimtita, cu ascendent in “ex-simpatica”.

De retinut ca, citez, “tot in popor se spune ca cei care lucreaza astazi vor fi aspru pedepsiti de natura”, traditie ce ar trebui sa fie respectata in primul rand de sefii mei. Sa-mi dea cineva liber, sa ma duc sa-mi gasesc ursitul, nu sa-l visez, ca sunt satula de “vise, vise fata tatii”.

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: