vineri, 23 mai 2008

(P)arti(dele) bat... de trei ori la usa

Iar acasa, iar imi bate partidul la usa. De trei ori, ca intodeauna a treia e cu noroc, pacat ca nu sunt trei tururi de scrutin. In fine, de data asta, deschide usa capul familiei care, in cateva secunde, se si face cu o plasa portocalie, aproape plina. Ca disperata, las treaba din mana si, ca un copil pofticios, rascoles punga: chibrituri, "biscuiti", pix, canitza de plastic, cateva pliante (multe cu programele de la judet, doua cu candidatul local) si un carnet de simpatizant. Ma bucur ca nu am mai iesit eu in fata si ca, si asa, m-am capatat cu ceva.

Teapa sau am luat plasa, pe bune

Cateva minute mai tarziu, un prieten ma intreaba daca m-a vizitat partidul si... aflu... cu stupefactie... ca tocmai mie imi lipseste, din plasa, un shortz de bucutarie. Si te mai pui ca sloganul partidului este "Facem ce trebuie"...

PS: Astept si celelalte partide la usa, cu ruscac, ca plec la munte, si o agenda, ca nu mai am pe ce scrie sondajele (nu tin minte numerele, decat PIN-urile de la card-uri) si numele oficial al celui care va iesi primar. Bricheta am, in caz ca tre sa ard dovezile de la alte partide.

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: