duminică, 29 iunie 2008

Iubire, esti online?

Odata cu mIrc, mess si tot felul de chat-uri, s-a dat unda verde la iubirea online. Pac apare un necunoscut, pac “asl pls” si pac si dragostea. Sunt sute de exemple care circula pe net cu dragostea intalnita de pe hi5, matrimoniale si pitzipoanca - de ce nu, doar dragostea nu sufera de fashion sau lipsa ei. Mie nu-mi plac necunoscutii, nu-mi mai plac aventurile intre internauti, nu mai am rabdare sa-l las pe cel de la capatul netului sa-mi indruge in scris cuvinte copiate de pe net, cu greseli gramaticale cu tot. Hai sa fim originali, sa iesim in oras, sa lasam netul pentru cititul ziarelor online.

Eu cred in dragostea la prima vedere. Nu pe net. Nu pe webcam. Nu prin sms, ci pe pipaitelea. Il vezi, il mirosi, il simti, si-l iei acasa. Dragostea e, totusi, ca virusul, lasi garda jos, te ataca. Mess me?

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: