luni, 30 iunie 2008

Am febra… de la bule

Am febra, dar nu pentru ca as fi dormit dezbracata, ca ursuletul era rece, ca geamul si gura erau larg deschise, ci pentru ca am febra la muschi. Am febra pentru ca m-am miscat… cu talent, pe sub apa, peste apa si pe toata lungimea bazinului olimpic.

Sambata am alergat (cu masina), dus intors, pana intr-un alt oras, unde exista bazin-piscina de inot pe bune, pentru ca la noi exista doar… promisiuni… si numai pe hartie. Piscina fiind intr-o mica reorganizare de bacterii, am sarit in bazinul olimpic. Eu, cu zecile de copii invatacei. Ne-am balacit, am ras, am mai luat si un gat de apa si, la final, am plecat cu o mica iritatie pe mana, care mi-a trecut ieri. Azi am ramas numai cu febra.

Pe vremea mea, cand invatam eu sa inot la bazinul de la Constanta, ne dadeau veste de salvare si cate o pluta. Astia mici, in schimb, aveau atarnate la gat sticle de Tusnad goale. Noi, cei mari, nu primeam nimic: nici macar un dop de pluta, un gat de murtfalar sau o sticluta de vin a la chile rosu, ca sa puna sangele in miscare. Mare discriminare, cum sa faci shpritz doar cu apa de bazin?!!

Data viitoare.. am sa sar. Nu, nu in gol, asa ca nu va bucurati degeaba...

Ramaneti calmi. Brb.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Si in Brasov era un bazin dragut. Dar nu stiu daca mai este intretinut :(
Eram foarte tanar si imi aduc aminte ca Amir a aruncat un capac (de la o sticla de apa minerala) si varul Peter a sarit magnific si s-a dus sa ia capacul de pe fundul bazinului. Atunci mi se parea foarte maaare si adaaaanc bazinul, dar poate era doar din cauza ca eram mic mic mic :))