luni, 18 august 2008

Hotii striga hotii

Cine a citit cu atentie acest blog a putut sesiza faptul ca nu tin in niciun fel partea MrNt, pentru ca politica lor editoriala depaseste ziaristica de roman si mai ales intelegerea mea. MrNt este un ziar cioplit din Piatra pentru Roman, fara a atribui nicio vina colegilor mei din redactia locala. Pur si simplu, cei de la Piatra nu stiu nimic despre roman si, mai grav, nici nu-i intereseaza. Dar de aici si pana la alte lucruri grave de genul copy-paste, mai e cale lunga.
Pe scurtatura a luat-o o alta colega de presa. Citesc o ineptie azi, pe blog-ul ei, unde vocea tanara din presa acuza MrNt si, indirect personana mea, de copy-paste. Ca nu ar fi avut ce pune sefii in ziar si au reluat un subiect mai vechi. Asta e un exemplu ca atunci cand nu ai ce spune, mai bine verifici sau mai bine taci. Dai search pe google, te documentezi, apoi dai cu parul in balta fara peste.
Catre aceasta boboaca aveam tot respectul cuvenit si toate intentiile bune, insa se pare ca cineva i-a bagat in cap o mare prostie, iar ea a mancat-o cu pofta, de parca ar veni dupa o lunga seceta… de subiecte pentru blog. Colegii de la ZdR sunt mai buni si au sefi care traiesc in acest oras, dar ei sunt cei care au probleme cu acoperitul paginilor goale (ambele ziare au 24 de pagini, insa ZdR are juma din redactorii MrNt - sa respectam proportia). Astia de pe urma au prea multe articole, de-aia exista decalaje de trei saptamani pana la publicarea unei averi, mai ales daca e de Roman. Ca-i tine. Si ca avem cititori diferiti… si pentru ca nu toti copiem ca sa trecem clasa. La averile alesilor, mi-e teama ca toti copiem dupa declaratiile lor...

PiSi: un bun moment pentru “a-mi face mea culpa” fata de cei care si-au publicat averile si nu au aparut in articolul necopy. Vina si-o asuma echipa de la MrNt. Cand gresim, recunoastem… sau, cel putin aici, vorbesc in nume personal.

Ramaneti tacuti. Brb.

2 comentarii:

un'A'mic spunea...

punctul meu de vedere e pe blogul 'boboacei' (no offense), nu vreau sa fiu acuzat de copy/paste :)

Claudia Matei spunea...

Nimeni nu a inteles nimic, iar teodora a incurcat strachinele. ce spune ea ca s-a publicat acum ceva vreme e un articol despre declaratiile de INTERESE, iar sambata (duminica pe editia online) s-au publicat declaratiile de AVERE. Deci da, exista o diferenta. Da, articolul nu a fost reluat si DA absolut si garantat 100% nu am copiat din ZdR... ca nu vad sensul. Si eu si ea - am copiat din declaratii, am spus asta si in post si ai subliniat si tu. E o eroare usoara de (ne)atentie si superficialitate, dar e scuzabila, nimeni nu e perfect, nici macar eu. Iar de intepat nu se pune problema, pentru ca macar in presa ne stim fiecare felia...