duminică, 31 august 2008

Copy paste, arde-ma

Recunosc: am facut copy paste si un pic de “translate” la o stire povestita de un a Mare pe messenger. Am promis scuze publice si le public, pe blog, un fel de drept la replica sau o sedinta psihiatrico-psihologica-somatica prin care tratamentul are efect doar daca recunosti. Eu recunosc, nu sunt tratata, dar sper sa se regaseasca un leac pentru cainii care umbla slobozi si care mai si musca. Sa fie prinsi, castrati si luati acasa sau dusi intr-un “lagar” cu iarba, apa si mancare. In niciun caz omorati. Eu am trei in fata blocului si unul acasa, deci imi ajung…

Ma bucur ca inca nu am fost arsa pe ruga, doar intepata elegant, ca oricum intepata cica sunt. Acum, cu o figura de stil unicat, ma bucur ca ideea principala de promovat este cea de uniune, armonie si consens… pentru binele nostru, al tuturor.


PS: Cel mai tare in copy paste ramane, totusi, dorin(el), care le-a dat sa pape romascanilor un program copiat din cuvintel cu cuvintel din meniurile altor orase. Eu mai dau cu copi, dar mai mult cu copi-ta.


Ramaneti originali. Brb.

Niciun comentariu: