luni, 4 august 2008

Colegii mei e vedete

Facultatea este locul unde se leaga foarte multe prietenii. Unele dureaza cat o sesiune, iar altele sunt rrr-uri fara numar. Despre colegii mei aud foarte putine lucruri, iar daca aud ceva este legat de divorturi sau vieti fara sare si piper. Eu nu ma ridic cu nimic deasupra acestor banalitati, dar ma pot mandri cu o echipa, pastrata peste ani.

Ei, cei doi, din iasi, au facut istorie prin felul lor de a fi, prin nemultumirea vesnica a banalitatii, ipociriziei si prostimii din jurul nostru. Ei, colegii mei, si-au propus ca, in fiecare luna, sa distreze poporul. Au reusit cu parodia dupa reclama la berea budweisser, au continuat cu episodul doi si au revenit cu… ceva nou. Eu am zambit si cred ca avem nevoie sa zambim din ce in ce mai des, chiar si tamp.

Ramaneti barbari. Brb.

Niciun comentariu: