luni, 18 august 2008

Raduleasca vs Marin din presa romascana

Dupa ce am intrat in polemica, indignata fiind ca a mea colega a gresit si, mai ales, nici nu vrea sa-si asume greseala, un alt coleg de-al meu ne-a (mai ales mi-a) zis-o: “raduleasca vs marin din presa romascana”. Am ras, ca e buna faza, dar sper ca eu sa fiu raduleasca… si ea sa plece... cu baiatul. Doar cele doua dive s-au batut pentru acelasi barbat…, ceea ce nu cred ca e cazul in cazul de fata. Nu pot imita iubirea si ea nu-mi poate copia felul de-a fi. Si viceversa. Oricum daca ar fi sa ne batem pentru acelasi, i-l las ei sa vada cat sunt de generoasa…

NB: pentru cei care nu au inteles ce am vrut sa spun, desenez: mi-a placut comparatia (evident ironica) cu alte doua pietrence-romascance. Atata tot. Restul e la capitolul “barfa”, sa indeplinesc numarul de semne, care sa umple pagina de net in lipsa de idei originale.

Ramaneti zambitori. Brb.

2 comentarii:

Ioan Ciprian spunea...

DOAR ATAT AI DE SPUS????????????

Anonim spunea...

Da sigut. Multa lume e invidoasa ca nu a avut parte de stiuletii lui marin ca e mai aproape de Roman, si ca nu a avut parte de ascensiunea sa furtunoasa. Multa lume inclusiv persoana care a semnat acest articol de pe blog.