sâmbătă, 23 august 2008

Scrisoare catre RomTv si cine mai e pe acolo

Observ si nu inteleg cum, in doua zile, tot orasul (glumesc, tot orasul mai putin Strada Noua) are impresia ca eu am ceva cu romtv… Nu prea prind eu ideea de unde aceasta impresie, insa e clar ca cineva a aruncat pastila, iar multi se trateaza cu ea dupa ureche. Asa se face ca un blogger imi atrage atentia ca “am o treaba” cu romtv… Nu trece mult, adica doar o zi, si cineva imi lasa pe messenger urmatorul mesaj: “buna claudia in legatura cu romtv tin sa te anunt ca are conducere noua, iar lipsa de informatie si se vor schimba multe la aceasta televiziune asa ca sa moara dusmanii de invidie”, continuand cu afirmatia ca eu as muri de dusmanie si invidie seaca si ca eu as avea ceva cu d-ra teo si pentru ca nu ajung cu mana-n gatul fetei (asta e de la mine, dar se subintelegea) ma razbun pe tot romtv-ul.

Declaratie: Ma doare-n cur si de teo, si de romtv si de strada noua. Le-as pune la toti o bomba-n mana… Nu la toti, lui teo nu. Aici chiar ca am glumit, chiar daca nu toti gustati glumele mele bombastice.

Declaratie pe bune: Subsemnata matei claudia iulia, domiciliata in Roman, pe www.claudiamatei.blogspot.com, declar pe propria raspundere ca NU am nimic cu romtv. Nu ma intereseaza si nu ma uit. Asta pentru ca nici nu am timp si nici cablu de la upc. NU am nimic cu Teo. Am stat de vorba cu ea de doua ori in viata, ce-i drept in momente importante – cand a pierdut carpusor si cand a venit basescu. NU stiu nimic despre ea si nici nu ma intereseaza. NU am nimic cu cei din strada Noua, doar sa nu-mi dea in cap. Daca am ceva, scriu frumos ce am si cu cine am, asa cum am mai facut-o. Acum mi-au mai trecut supararile alea vechi si cred ca cineva avea dreptate: problemele se rezolva pe strada, in justitie sau la Socola.

Asadar, pentru cei care nu se mai satura de fabulat tampenii, va aduc aminte ca aici scriu eu pentru cei care stiu sa zambeasca si pentru cei care sunt calmi. Daca nu intelegeti termenii, nu intrati si nu cititi. Se aude?? Ma bucur.

Ramaneti normali. Brb.