miercuri, 6 august 2008

Politia in UG

Stire de ultima ora. Politia incalca legea... De fapt nu-i stire, ca stirea presupune o noutate... Este doar o... confirmare si, totodata, o subliniere a evidentului. Legea e pentru prostime! Nu am primit raspuns de la IPJ cu privire la reclamatia mea legata de politistul martor la un accident pe trecerea de pietoni, unde victima eram tocmai io, insa am primit o confirmare de la un prieten ca politia nu are treaba cu legea. Nici cu apararea, nici cu respectarea ei.



PiSi: Termenul legal de a-mi raspunde la sesizarea de la IPJ nu s-a incheiat. Eu am rabdare. Sunt calma si brb. Multimiri lui "l" pentru sprijin si mai ales pentru vigilenta!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Trebuia sa precizezi ca era politia RURALA. Oricum eu am doi pe lista neagra.Si le-am spus-o in fata ca am sa-i dau cu rotile in sus...dar ei m-au privit zambind zemflemitor.Ce zici...oare am sa ma tin de promisiune?