joi, 21 august 2008

O garsoniera = viata unui copil

O garsoniera, de undeva de prin Roman, poate salva viata unui copil de 11 ani. Va vine sa credeti sau nu, dar operatia pentru salvarea unui copil costa doar 28.000 de dolari. Sunt mii de apartamente de vanzare, cu preturi de peste 40.000 de euro, iar el are nevoie doar de 28.000 de dolari. Spun de doar in conditiile in care pe strazile din Roman circula masini de la 20.000 de euro in sus… Nu sunt eu potrivita sa judec, insa mi se pare tragic sa iti cumperi o nou masina de fitza de 60.000 de euro, in timp ce, la un kilometru de casa ta, un copil asteapta echivalentul jentilor, a spoilerului sau a scaunelor.

Pana una alta, ideea celor de la PD-L cu “Un euro pentru o viata” e foarte buna! Imi pare rau ca, din nestiinta sau nepasare, nu am promovat la timp, cu totii, povestea lui Iulian. Iulian care are dreptul la viata, dar care, din pacate, depinde de un euro si mai ales de bunavointa noastra. Un euro pe care sa-l dam noi toti. Ce simplu ar fi sa salvezi un copil cu un singur euro. Acum, pentru cei care nu stiu, Iulian are sansa salvarii… insa mai are la dispozitie 20 de zile. 20 de zile si 28.000 de dolari, o suma ce foarte usor poate fi stransa.

Mihaela Radulescu (si o dau ca exemplu pentru ca pe ea am vazut-o afirmand acest lucru, in timpul inundatiilor, intr-o emisiune tv): dragi politicieni, e campanie electorala, acum e momentul in care sa faceti o fapta buna… E drept, Iulian nu are drept de vot, dar au parintii lui si, cu banii nostri si ai vostri, va avea si el drept de vot, peste sapte ani. Mai multe detalii: aici, cu precizarea ca aici nu sunt chiar detalii, doar ceva info; ai mei colegi de la MRNt nu au publicat si acest articol pe editia online si cei de la ZdR nu au nici ei subiectul actualizat. Oricum, e pe bune! 28.000 de dolari = viata unui copil.

Niciun comentariu: