duminică, 17 august 2008

Unghia mare de la degetul mic

Am vazut multe lucruri dizgratioase, iar youtube este plin de asa ceva, astfel incat nu ma mai mira nimic din acest film in care mai trebuie sa joace si tampitii … Insa, din toate filmele proaste, nu reusesc sa-mi scot din minte imaginea unui barbat (oarecare) a carui unghie de la degetul mic este lunga, extrem de lunga. Atat de lunga incat depaseste orice bariera a bunului simt. Atat de lunga incat simt ca daca l-as atinge m-ar intepa cu ea in ochi. Atat de lunga incat simt deja zgomotul ei pe tabla de scris. Nu am inteles niciodata ideea si nu cred ca exista explicatie pentru asa ceva. Poate fi unghia cat vreti voi de curata, lacuita si pilita, imaginea nu poate fi “infrumusetata” cu nicio scuza.

Le pot intelege pana si pe doamnele cu pamatuf la subsuori, ca vor sa fie astfel naturale… De fapt nu le inteleg, dar le evit… Daca le salut, parca nu trebuie sa le pup la subsuoara..., sa le ating sau sa le strang prieteneste… din alte parti.

Imi plac la nebunie mainile oamenilor! Dar cum as putea elimina de pe retina acel surplus de unghie? Cum as mai putea vorbi vreodata cu acea persoana, cand unghia sa imi incalca teritoriul, spatiu, inimitatea…. Cum pot scurta din priviri lungimea infioratoare? Lungimea conteaza..., mai ales cand e vorba de surplus. Daca unghiile nu ar fi importante, la scoala nu ne-ar fi ascultat “la batistuta si la unghii”… Logic, nu?


Ramaneti calmi. Brb.

3 comentarii:

Anonim spunea...

ei jura-te tu ca nu ii dadusei liber neuronului si te plictiseai rau in intuneric cand ai scris asta...

Claudia Matei spunea...

@anonim: la mine inca nu-i bezna, imi permit macar un bec, ce-i drept - economic, si regret fantastic daca ti-am jignit... lungimea. Fiecare cu ce are... sau n-are. Succesuri!

Anonim spunea...

Eu anonim, ei anonimi, tu onani anonim. Atit cat ma pricep scriu, cat nu, tac, nu dau nas sub anonimat, plictisit fiind, unui articol "plictisitor". Hai, plictiseala placuta anonim.