joi, 28 august 2008

Demisie in alb

Iubesc biroul meu fãrã luminã! Mã simt în el ca vulpea-n vizuinã!

Iubesc mobila gri, plinã de praf, Dulapuri burdusite, hârtii vraf.

Concediul nu-l iubesc defel ! Nici nu mai vreau s-aud de el!

Nu trebuie sã dorm! Nu vreau sã am odihnã! De nu muncesc, deloc eu nu am tihnã !

De munca mea sunt fericit, Nimic atâta-n viatã n-am iubit !

Iubesc computerul fereastrã Cu scãfârlia lui albastrã.

Iubesc sedintele mai lungi Când am în creier cifre, dungi.

Iubesc, vã spun acu' din nou, Sã stau o viatã la birou!

Îmi place munca! As munci. Mai mult în fiecare zi.

Nu vreau salariu! Nu vreau stimã! Mi-ajunge critica drept primã!


PS: Nu, nu-mi dau demisia. Nu inca. Mai am un pic de treaba. Multumiri celor care stiu sa zambeasca!

Ramaneti zambitori. Brb.

Niciun comentariu: