luni, 4 august 2008

PUB mioritic, din capita orasului

De cand a rasarit soarele si pe strada mea, m-am lansat numai la terasa, satula fiind, ca multi altii, de peretii din caramida, fara suflet si fara personalitate. Totusi, la terasa, nu se intampla nimic altceva, fiecare zi fiind la fel. No dancing, no sparking. Nada. M-am intors la vechea iubire, pub-ul de aici, de peste drum de ulita. Pub-ul unde, daca te ridicai de la masa si dansai, nu era nimic anormal, acolo unde fitzele insemnau o pereche de blugi si cel mult un tricou trendy flendry. S-au dus vremurile alea de mult… Acum e un must sclipiceala si urechea muzicala defecta.

Dar, sa revenim. Pub-ul meu drag a fost invadat de manelisti si de caterinca de prost gust. Vineri, dupa un program scurt de clubbing, a inceput distractia, pe la miez de noapte, cu melodii de genul jaga jaga si… Am plecat. Nu mai etichez de mult timp un lucru la prima vedere, ci analizez si insist. M-am intors sambata. Culmea, adica si mai rau, au insistat si ei. A venit mireasa, am ascultat cateva populare, mi-am lasat lacrima sa-mi joace in coltul ochiului la fericirea fetei si la asteptarea momentului in care sotul o ia inapoi. A plecat mireasa si dezastrul din ureche a continuat cu o melodie legata de sura si… orice ar putea rima cu o capita, doar limba noastra-i o comoara. Apoi am fost martora dansului pinguinului, cu flacai si cuconite. Imi cer scuze ca nu am invatat pasii si ca nu inteleg care e faza. Sunt demodata. O mostra despre lumea cu susu-n jos... mai jos:

Dupa o disputa ca la carte cu dj-ul, care i-a explicat prietenei mele ca in pub poate pune la boxa ce vrea muschii lui, lucrurile s-au mai calmat si s-a revenit la muzica normala. Ba o vama veche, ba un clubbing. Distractia nu s-a oprit, oamenii au dansat, alcoolul a curs in pahare, asa ca ma intreb si eu de ce se incurajeaza lipsa de bun simt in asemenea hal incat sa-mi fie lehamite sa plec dintre cei patru pereti reci si fara suflet?!

NB: Nu m-am dus la baie cu telefonul, ca v-as fi aratat poza cum fetisoarele noastre drage au stricat robinetul de la chiuveta, iar ca sa te speli mai ai o singura alternativa, care nu stiu daca va rezista in fata dorintei brutale a donsoarele venite din jungla si care se agata de robinet ca de liana. Nu stiu de ce nu le-a invatat nimeni ca smuceala nu e sanatoasa. Nu inteleg cum s-a stricat un robinet din fier forjat, dar banuiesc ca la fantana, totul tine de cat de repede iti misti mana, si nu de finetea de a roti usor, tot ca la manivela, robinetul pana cand apa incepe sa-si ia firescul curs catre maini. Greu, intr-adevar. Cu bunul simt. La baie la barbati nu am intrat sa vad daca cineva a luat in spate pisoarul, pentru ca nu avea in ce da mancare la porci, dar insistenta mea are, totusi, margini.

In semn de protest, va dedic… ceea ce am simtit. No air. Ramaneti air-waves. Brb.



2 comentarii:

S3pultura spunea...

In acest pub am intrat o singura data si mia fost de ajuns.Am intrat si caut si eu o masa, toate erau ocupate sau rezervate . Ma duc la bar macar sa beau o bere ceva ma asez pe un scaun si zice barmanul ca si scaunul e rezervat .Ii zic barmanului ca beau o bere repede si daca vine pers cu rezervarea plec la care el cica nu se poate asa ca am plecat si mi-am bagat ceva in el pub si nu am mai calcat acolo.Oricum prea multi fitosi si fitoase erau pe acolo, nu stiu acum cum e.

Claudia Matei spunea...

La fitze pot sa inchid ochii, dar de sus de pe capita vad lucrurile intr-o alta lumina... Rezervarea sa zicem ca e ok,desi, voba ta, stau pana cand vine rezervatul, insa... mi-as dori ca placutza cu "ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii" sa fie catusi de putin reala... Imi rezerv si eu dreptul de a ma revolta ca suntem un popor ce nu am invatat sa vindem servicii, ci doar sa ne furam de sub fund scaunul