joi, 21 august 2008

Bebelus livrat pe mail?!

Ca de obicei, in fiecare dimineata, deschid messenger, sa vad cine mai mess me, si, cand colo, ce sa vezi: doi maili. Uuuu, bancuri, ma gandesc eu, proaspete, sau poate comentarii… Nimic mai fals. Doi mailuri de la un magazin din Piatra Neamt, unul cu “procesare comanda” si unul cu “bine ai venit la magazin copii bebelusi si nou nascuti”. Le deschid, ca par oficiale. “Doamna matei, bla bla bla… Nota: Aceasta adresa E-mail ne-a fost data de catre unul din clientii nostri. Daca nu v-ati inscris pe acest site ca si membru, trimiteti un email la admin@vanstore.ro”. Nu, nu m-am inscris, dar poate clientul stie ca voi fi mamica… sau mi se pregateste ceva din care sa ies mamica?! In fine, trec peste si deschid si mailul doi, cu “procesare comanda”. Aflu cu stupoare ca eu, claudia matei, am si comandat produse pentru bebe:

“1 x Fifi 20 CM (80219) = 34,90LEI
------------------------------------------------------
Sub-Total: 34,90LEI
Total: 34,90LEI”

Ce-o fi “fifi” si de ce are tocmai 20 de centimetri? O marime, de altfel de bun simt... Noroc ca, pe la final, aflu ca adresa mea nu coincide cu a mamicii, care sta prin ploiesti, sa traiesti. Totusi, de ce o fi mailul meu pe contul ei? Sa nu afle taticul ca-si face shopping pe net sau sa nu afle taticul ca e tatic si are de platit facturi pentru fifi?

Dupa multe click-uri, misterul a fost deslusit in totalitate: Fifi este o papusa…, pentru copiii de 3 ani si un pic. Cam ca de varsta mea si dimensiunile mele. Sper ca fata tizei mele sa se bucure de papusa moale si parfumata si, eventual, sa-mi trimita un e-mail, cu o recomandare.

Ramaneti calmi. Brb.

Niciun comentariu: