duminică, 24 august 2008

Internetul nu stie geografie

De cateva zile, mi-am asezat ca nuca-n perete acest track online (asta din stanga, mare cat o zi de post si urat ca… stiti voi mai bine). Am vazut si eu la altii si, ca maimuta, papagalul si alte “domestice”, am facut la fel. Interesant, ce sa zic, numai ca tot insista cu “Roman, Vaslui”. In prima zi nu m-am prins, dar apoi… proasta proasta dar am inteles: Roman virgula judetul Vaslui. Sa mori tu?! Recunosc ca drumurile sunt ca la Vaslui de proaste si ca ambele au o singura strada principala, dar… la noi mai misca ceva. Se mai zbate un neuron. La vaslui “melcul face tzusht”… :)) In fine, nu stiu ce avem noi, dar nu avem sigur ce au ei. Eu vreau inapoi la pinalti, la perla moldovei si sa mi se spuna ca sunt de la nt, nu de la vs. La vs am prieteni si-mi place sa merg doar in vizita.

Internetul nu stie geografie, cum alte lucruri nu stiu carte.

Ramaneti zambitori. Brb.

Niciun comentariu: