marți, 21 iulie 2009

Zambiti, va rog!

Zilnic, primesc pe mail, de la prieteni, multe lucruri amuzante, facute sau contra-facute, da' numai bune pentru descretit fruntile. M-am gandit, sa va mai impartasesc si dvs din ceea ce ochii mei au parte zilnic. Am ales astazi un subiect ce se nimereste la fix cu ce am scris mai jos: pronuntie - exprimare/inteles gresit(a) si un pic de barfa:


PS: Daca ma da in judecata japonezul, dupa ce, bineinteles, imi face cineva dosar penal si ma baga la puscarie... ce ma fac? Logic, puscariasa ma fac. Poate ma salveaza obama, ca eu nu am nimic cu negrii. Nici cu tiganii. Nici cu evereii. Nici cu rusii. Cred ca am ceva cu ungurii, cei care locuiesc in Romania si nu stiu/nu vorbesc o boaba in limba mea! Dar asta este o alta poveste...

Ramaneti zambitori. Brb.

4 comentarii:

cipslim spunea...

Zice el ca ala nu stie engleza da nici ce a scris cel ce a scris cand a scris nu e in "za quins english".

In Oman am citit o chestie intr-un hotel de 2 stele:
"Female women is not allow to coming inside the hotel". Si mai jos cu rosu:
"If you need anything please feel free to use our receptionist"

Cristina spunea...

Imi place blogg-ul tare mult,e ceva nou fata de tot ceea ce am vazut pana acum. Te-am trecut in blogroll! Felicitari!!!

Claudia Matei spunea...

@Cristina : multumesc de aprecieri si, bineinteles, bine ai venit in Roman! Brb

Cristina spunea...

Bine te-am gasit Claudia! Multumesc pentru primire!