miercuri, 15 iulie 2009

Barfa, la schimb de mama, tata, frati-surori

Poftim si-o barfa proaspata. Un fost coleg de breasla, sa-i spunem Paul – Newman sau The New Paul a ajuns mare, la capitala, sef de raion la prima televiziune, cunoscuta dub denumirea de primatv. Prin provincia noastra prafuita umbla zvonul ca, dupa ce a parasit (b)arca lui Noe (de la romtv), a trecut in plasa de ciorapi a Oanei Af cu PF (acum, pe bune, o buna perioada credeam ca Oana Afetelor este un pseudonim si nu numele din buletin) si, suparat cum este el pe viata, a luat zborul meleagurilor unde cainii umbla cu covrigi in coada.

Barfitorii spun ca Paul a sunat in provincie, pentru a da vestea cea mare. Nu, nu se insoara, ci s-a angajat la PrimaTv, la nimic altceva decat emisiunea de real succes pentru o tara de pofticiosi dupa porcarii casnice – schimb de mami si de tate (nu cu tz, ci cu t). Pe firul meu rosu de barfe, The New Paul este nu mai putin decat producatorul emisiunii. Nu stiu ce sa cred, spune invidia din mine. Probabil ca asa este, dar, asa cum il stiu eu pe Paul, nu va face multi pureci de prima mana.

PS: Mi-e mi-a placut de Paul, mai ales cand era "productor", realizator, moderator al unei emisiuni inedite la romtv - umbla prin oras dupa meserii si meseriasi. Multa munca, dar frumoasa. La schimb de mamici nu ma pot uita pentru ca, la fel ca multe alte productii, sunt facaturi de prost gust. Decat sa ma uit la sf-uri, prefer un film prost, dar de productie americana.

PS2: Pe site-ul Primei, productia cica ar fi asigurata de "Paprika"... No name, no face, no number...

Ramaneti barfitori. Brb.

7 comentarii:

mv spunea...

Paprika nu are nici o traba cu prima (sau are)... e o firma care produce si vinde emisiuni la prima, antena 1 (aia cu blondele) pe la national (alea cu socri..), s.a.

Claudia Matei spunea...

@dawgama: de pe site-ul primatv, reiese ca paprika este producator de emisiune... sunt informatiile lor, nu ma bag... Eu doar barfesc. Brb

Mark spunea...

Lasa draga baiatul in pace sa se bucure de privilegiile unei televiziuni adevarate ca aici la noi....(nu mai zic nimic)Daca are mana libera la producerea emisiunii poate ca va schimba formatul de 2 bani, sau poate va veni cu o emisiune noua pe prima tv.Stai cuminte fata mea , ca nu rezista el mult timp in formatul de fata.Ori face ceva original, ori pleaca , pt ca din cate il cunosc, nu inghite prostia mult timp.Isi ia bagajele si pleaca.Bravo lui!

Anonim spunea...

:))))))))))) scumpa mea,eu inteleg ca esti frustratata.ai si tu o varsta si nu se poate spune ca ai realizari notabile, sau ma insel?:)). inteleg ca iti place barfa si din cuvintele tale reiese invidia in cel mai clar mod posibil dar daca tot esti in cautare de "senzational" si te distreaza detalii din vietile celor cunoscuti, poate ar tb sa postezi ceva articole despre propria ta existenta, sau cea a "mentorilor" tai, poate ne mai amuzam si noi. totusi, in cazul asta nu cred ca ar mai fi interesat nimeni de blogul tau..cum am mai zis..nimic notabil:P

Anonim spunea...

Mai fatuca pana ai sa fii tu ca Paul mai ai multa mamaliga de mancat si mult cas la gura de sters. Ai dreptate te roade invidia si nu numai ci si prostia. Il cunosc pe paul si ca om (mi-e foarte bun prieten) si il cunosc si ca profesionist, intamplator am avut de-a face si profesional. E bun in toate fatuca draga, iar tu daca te multumesti si traiesti in colcaiala in care te afli e numai si numai treaba TA. Inainte de a deschide gura si a scoate prostii din tine ca altceva nu reusesti gandeste-te mama de mai multe ori, vezi exact ce-ti spune bucatica de minte pe care o ai si priveste-te i oglinda, stii cine esti? Ce te doare de fapt? reusita lui si prostia ta? Bravo lui ca a ajuns unde e, va ajunge si mai departe si stii ceva? Sunt mandra ca mi-e prieten in primul rand si in al doilea ca a ajuns acolo unde pentru ca il duce CAPUL, ceea ce la tine.....doare fetita. I-a exemplu si lasa barfa!!!!

Anonim spunea...

te rog sa lasi mesajul meu sa-l vada toti pentru ca nu cred ca ai dreptul sa critici si sa iei peste picior pe cineva si apoi sa permiti doar ce-ti place tie sa se vada pe blog, macar fii fair play si cinstita si vezi realitatea cu ochii tai

Claudia Matei spunea...

@anonim: am trecut peste faza ca esti anonim, asa ca azi sunt generoasa si simt nevoia sa fiu mai darnica, pentru a ajunge in Rai. Am auzit eu ca acolo se dau compensat pastilele pentru durerile de cap de care sufar si, daca sunt cuminte, am auzit ca imi da Doamne Doamne si cativa neuroni ca sa ajung in rand cu aia destepti. Ne vedem acolo, Sus! Brb