duminică, 12 iulie 2009

Spune NU veverita!

Exista barbati pentru care cuvantul “NU” chiar NU exista in vocabular. Nu pentru ca nu cred ca chiar NU vrei ceva, ci pentru ca NU cred ca lor li se poate intampla. Eu, de moda veche fiind, mi-e greu sa spun NU cuiva. De obicei, eu sunt fraiera care ajut pe toti, ca, la final, sa ajung iar la concluzia ca facerea de bine, e …stiti cu totii continuarea.

Revenim la NU-ul spus unui barbat. Eu spun NU. Ei vin cu contra-argumente, care nu stau in picioare, dar care, la un moment dat - dupa argument si contra -, imi lasa impresia ca NU-ul meu este un “poate” “NU stiu” sau altele. Iar de aici pana la dezastru este doar un pas. Ca nu las loc la interpretari (la mai multe interpretari), vreau sa va spun ca de ceva vreme am gasit solutia perfecta, care elimina schimbul de replici inutil si care este tot un NU.

“Iubesc” este raspunsul pentru toate relele. Spune-i unui baiat-barbat-mascul-armasar ca “Nu ai chef sa iesi la un suc” si iti va spune ca “e doar un suc”. Spune-i unui barbat - care vrea insistent ceva de la tine - ca “iubesti” si ii tai din radacina orice incercare de a te mai convinge. Este o reteta, fara E-uri, care se poate servi oricand si oricui si care, mai presus de toate, TINE la silueta.

Ideea mi-a venit de la Cipslim, caruia ii multumesc ca ma crede ca iubesc si ca intelege de ce, uneori, cheful de scris imi vine doar mancand.

Si, acum, un banc, sa ne aducem aminte ca in viata si pe acest blog este important sa zambesti:

O jurnalista (de fapt era banc cu o blonda) se duce la un hotel sa-si ia o camera peste noapte. Receptionerul ii spune ca nu mai are decat un pat liber, dar cu trei barbati in camera. Fiind iarna si neavand unde sa doarma, accepta. In camera, unul dintre ce trei ii propune un joc. Daca raspunde corect la o ghicitoare - "ce e mica, are coada, rontaie alune, si traieste in padure?" - o vor lasa sa doarma. Daca nu, NU ... Dimineata, din camera respectiva se auzeau tipete. Camerista intra in camera speriata: doi barbati erau lesinati, iar al treilea in genunchi se ruga de blonda jurnalista: - Spune veverita, te implor, spune VEVERITA.

PS: Sa nu se creada vreo clipa ca am spus NU toata viata mea sau ca daca am spus NU si am iesit la suc, se cheama viol. Este o chestiune doar de principiu.

Ramaneti zambitori. Brb.

2 comentarii:

Unknown spunea...

cand o femeie iubeste, daca ajunge si la popa, avem sigur un nefericit si o droaie de fericiti care au aspirat la nefericire...

Claudia Matei spunea...

@daniel: ei, hai, ma leshi... Sotia ta este de acord cu nefericirea ta?! Am vazut si casnicii fericite, perfecte, putine e drept, dar pentru ca am vazut ... am convingerea ca "se poate" sa spui DA, care sa fie chiar da pentru vesnicie. Brb... nemaritata.